Využití
Prodej
Zákazníci jsou různí. Mají odlišné nákupní motivy a potřeby. Úspěšní prodejci to vědí, a proto vybírají nejúčinnější prodejní argumenty, podle osobnosti zákazníka.
Praxe dělá mistra.
Abychom dokázali správně «číst» potřeby zákazníků, je důležitý trénink. Structogram trénink má tři hlavní části.
1 Sebepoznání.
Znalost vlastních předností a potenciálu, stejně tak jako omezení a slabostí, vám pomůže vybrat správné metody a techniky úspěšného prodeje.
2 Poznání osobnosti zákazníků.
Prostřednictvím systematického pozorování, rychle poznáte strukturu osobnosti ostatních lidí. Uznání odlišnosti zákazníka a přizpůsobení vlastních očekávání, tvoří základ úspěšného prodejního jednání.3 Znalost produktu nebo služby.
Přínosy produktů, nebo služeb, vznikají pouze tehdy, když se vlastnosti produktu «potkají» s potřebami zákazníka. Tyto vlastnosti jsou v rámci tréninku systematicky analyzovány a přiřazovány osobnostně odlišným zákazníkům.S tréninkovým systémem Structogram se naučíte rychle a snadno «naladit» na frekvenci osobnostně odlišných zákazníků a tím je cíleně zaujmout pro nákup.
Jednání
příjemné, vstřícné
Argumenty
zkušenosti s produktem,
žádné detaily
Motivy
pohodlnost,
zvyky
Jednání
dominance, dynamika
Argumenty
příklady,
konkrétní výhody
Motivy
status, výkon
Jednání
odstup, fakta
Argumenty
faktické důkazy,
detailní informace
Motivy
plánování,
rozumný důvod
Vedení lidí
Je samozřejmé, že ne každá velikost bot odpovídá každému z nás. Stejně tak, jako se učíme cizím jazykům, abychom mohli komunikovat s jinými kulturami. Komunikace se zaměstnanci a kolegy je pro manažery každodenní výzvou. Vedení lidí není jen otázkou postavení a statusu, ale především otázkou naší osobnosti.
Znalost nejdůležitějších motivů osobnostně odlišných lidí a jejich biostruktur, pomáhá odvodit správný úkol, nebo způsob vedení a najít ta správná slova a argumenty i v náročných situacích.
Zaměstnanci a spolupracovníci nejsou "obtížní", mohou být jen osobnostně jiní. Zde jsou tři tréninkové kroky pro váš úspěch při vedení lidí!
1 Sebepoznání.
Znalost vlastních silných stránek a potenciálu pro vedení lidí, stejně tak omezení a rizik, pomáhá člověku lépe pochopit a cíleně regulovat vlastní motivace, impulsy a očekávání.
2 Poznání druhých.
Prostřednictvím systematického pozorování, rychle poznáte strukturu osobnosti ostatních lidí. Uznání osobnostních odlišností vašich spolupracovníků, vám pomůže je lépe vést a motivovat.
3 Klíč k motivaci.
Cílená motivace, zadávání úkolů a individuální přístup dle osobnosti spolupracovníka je základem pro získání důvěry spolupracovníků a jejich kvalitních pracovních výsledků.
Kdo chápe lidi v jejich individualitě, jedná s nimi s vyšší úspěšností.
Například, jaký je váš způsob rozhodování? Označte 2 odpovědi.
Další informace naleznete v bezplatné App: Structogram
Účinnost
Na konci, je vždy důležitý výsledek.
Structogram je široce používanou metodou zlepšování komunikace mezi zaměstnanci, v oblasti řízení společností, rozvoje managementu a v přístupu k zákazníkům. Úspěšně je využíván v menších společnostech, stejně tak jako ve velkých mezinárodních korporacích.
Výhody systému školení STRUCTOGRAM®:
Jednoduše zapamatovatelné.
Vizualizace výsledků analýzy pro uchování v dlouhodobé paměti.
Ihned použitelné.
Snadný a okamžitý přenos získaných poznatků do každodenní praxe účastníků!
State-of-Science.
Vědecky podložený model osobnosti - potvrzený současnými poznatky v neurovědách, behaviorální genetice a molekulární biologii.
Vysoká vypovídací hodnota.
Rozlišování mezi «přirozeným» stavem (neměnnou, geneticky hodnocenou osobnostní strukturou) a «přizpůsobeným» stavem (proměnnými rysy/způsoby chování a měnícím se prostředím).
Výjimečně vysoká spolehlivost.
Výjimečně vysoká spolehlivost testu / retestu - měřeno po dobu až 13 let (!) S hodnotami trvale vyššími nad 90% - a tím i vysokou časovou stabilitou a spolehlivostí výsledků.
Společný jazyk.
Structogram je společným jazykem spolupracovníků v mnoha mezinárodních firmách po celém světě. Aktuálně je zpracován v 18 světových jazycích.
Johnson & Johnson
Mezinárodní finanční centrum
Jak STRUCTOGRAM® pomáhá zvýšit kvalitu interní komunikace a spolupráce mezi jednotlivci i odděleními ve firmě.
Wüstenrot
Finanční sektor
STRUCTOGRAM®, jako funkční a efektivní nástroj při vzdělávání TALENTŮ.
Groupe SEB
Prodej
Jak STRUCTOGRAM® pomáhá zvýšit prodejní výsledky a současně zvyšuje kvalitu a rychlost komunikace napříč všemi odděleními ve firmě.